CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, April 29, 2009

Kenapa sy SGT suke dgn CUPCAKES? (:



CUPCAKES~

cup+cake or cupcake is a small cake designed to serve a person.
frequently with colourful decorations such as frosting, sweeted cream and sprinkles.
And the name is given 'cupcake' because the cake is only about the size of teacup..


Kenapa saya suka cupcakes?


Sebab saya SGT suka dgn KEK!


Sebab cupakes itu comel (:


Sebab cupcakes senang dimakan..


Sebab,cupcakes itu sangat 'SWEET' :")


Anda paham apa yang saya maksudkan dengan 'SWEET' itu?

Dan, yg paling seronok, saya sgt SUKE dgn decoration2 cupcakes. SGT kreatif. Ini kerana saya seorang yg seni, serta menghargai hasil2 seni yg luar biasa.haha =p


Dengan ini saya sertakan beberapa design cupcakes yg 'COOL'

Nyum2~~ ada kek dan ada cookies jugak!

Rasa kek atau rasa burger?


Mahu lihat design2 cupcakes yg menarik sila la visit :

http://smileyssweetsandcreations.blogspot.com/

p/s: sesiapa mahu belanja sy cupcakes, do BUZZ me k?

hee~ =p

lovely talk:dearest frens,

Saya sgt menghargai anda kerana u're SWEET as CUPCAKES!

4 PENGKRITIK HEBAT:

weehoo said...

sdapnyeee... ;)

AiS kRiM Manis said...

waa...
cupcakes..
sgt delicious.
ritu kata nak blnja. jum2..
hee..
lik nnt nak jmp kan.
ley la blnja..
yeah..

Anonymous said...

aah la..
sedapnye...
ruby pon suke sgt cupcakes..
suke sbb die cantik...
n sbb ruby suka makan..heeehe..
btw, i link u to my bloggie k teya..

zahianz said...

I luv cake 2. Kalau tgk cupcake yg comel2 rase mcm x sampai hati nk makan. ^_~